Sov gott

Idag är det inte någon bra dag..... Anita har somnat in! Det är iofs skönt att veta att nu har hon det bra o lider inte mer. Men det känns så tomt ändå! Igår höll jag hennes hand o idag finns hon inte!!!!!!! Men jag vet hur jag vill minnas henne. Vi hyrde ett hus ihopa en sommar, den sommaren drack vi vin på trappan VARJE kväll. O så härligt det var. Vi satt där på trappan o snackade om allt o inget med ett glas vin. Så kommer jag att minnas henne! En gång när vi satt där så uppifrån det lilla taket kom det en spindel ner på sin tråd, ungefär som på tv:n på julafton. Jag kan säga att våra hår stod nog oxå rakt upp! Båda skrek o hoppade på varsitt håll.... Som vi skrattade sen.......
Sov gott min vän o vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kram på dig vännen, vilket härligt minne att tänka på! Låter som ni hade en härlig sommar



Kram♥

2011-12-09 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0