Mina älsklingar

Har ju haft min lilla Loppa några dagar nu. Alltid lika kul att passa henne. Jag är verkligen lyckligt lottad som får träffa henne så ofta som jag gör. UTAN att "ränna" ner dörren hos Mattias o Hanna. Här kommer lite bilder från dessa senaste dagarna.... 
 
Hjälper farmor med disken......
O sen får man diska sej själv oxå........
 
Tror minsann att jag ska leka med Mex bit-ring.....
 
Mina godingar,,,,, så kul dom har ihop
Min finaste lilla prinsessa
 
Kan inte sluta fotografera henne.... Men det är nog ganska normalt när man är farmor till detta lilla ljuvliga troll.... O OM det skulle vara onormalt så är det helt ok det oxå. Då är jag mer än gärna onormal. ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Nej det är inte onormalt. Fota på du, det är så härligt att se alla bilder på sötnosen
Kram

2013-10-16 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0