Nästa steg....

I uttrappningen av medicin börjar imon! Så det är bara att förbereda sej på en hel del domningar, darr o annat skit som drabbar kroppen! MEN det är ju tackolov övergående! 
Ska även försöka få rätsida på min sömn! Brukar ju sova en sväng efter jobbet men det är det slut med nu! Till slut måste jag vara så trött att jag faktiskt sover på nätterna! 
Idag har varit en bra dag! Mamma hämtade mej o så körde vi till mina prinsessor! Ronja är lite febrig den stackaren! Men hon blev glad att vi kom o hälsade på. Emilia fick visa "grammofon" att hon faktiskt kan gå, även om hon fortfarande föredrar krypming. Det går mycke snabbare! O snabbt går det kan jag lova!!!! 

Ny jobbevecka väntar runt hörnet, o det ser jag fram emot! Ska fira Mattias på onsdag! Han fyller 29!!! år idag! Shit alltså va tiden går! Tänk att han kom till mej för så länge sen! Den ABSOLUT bästa dan i mitt liv! 
Så idag hämtar jag honom när han slutar jobba så slipper han gå o jag får se honom en gång till idag! 

Ha de gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0