Lördag

Lördag o snart kväll, har lite domningar idag! Men det är ju ganska vanligt för mej så utsättningen går bra tycker jag! 
Har tagit en hel del BRA beslut för mej! Allt för att detta ska lyckas! Jag tänker faktiskt göra det JAG verkligen vill hädanefter! Inte tänka på vad någon kommer att säga! Har ALLTID tänkt på vad andra ska säga! Alltså inte andra, vem som, utan föräldrar, partner, Mattias.... Jag VET att det är jag som begränsar mej själv. För dom är säkerligen inte ens medvetna om att jag begränsar mej för deras skull! Sen är det ju inte så att jag kommer att sluta tänka på andra, det kommer jag aldrig att sluta med! Nix jag ska bara bli lite mer positivt egoistisk! Hade Mari, min fd psykolog läst detta hade hennes kommentar varit: Wow redan!!!! Bara 6-7 år sen jag försökte övertyga dej om att ska vara egoistisk! 
Hahahaha, hon är pensionär sen några år tillbaka men hon var grymt bra! Inget lullull där inte! Där fick jag min själ jobba med mej själv!! 👍🏻
Men just nu står det ganska klart för mej att jag har "gått miste om" vissa saker som faktiskt betyder mycket för mej! Det kanske inte varit annorlunda ändå MEN då hade jag iallafall försökt o framför allt varit ärlig mot mej själv! Ska väl inte älta det mer, kan ju ändå inte backa bandet o göra om o göra rätt! Bara att se till att det inte blir så igen! Men visst kommer det säkert bli bakslag o svårt men det SKA gå! För det är fan i mej jag oxå värd! Jag tycker ju att alla andra är värda det! 

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0