Wiiiihoooo

Söndagen snart till ända! Det har varit en aktiv söndag! Började dagen med ett träningspass på CWC, o det var ett astungt! Efter en vecka, drygt, i feber o dunderförkylning var det skönt att komma igång! 
Lille Ubbe har fått besök om mej ett par gånger idag eftersom hans husse jobbade dubbelpass idag! Nu är det soffan som gäller! O det med gott samvete! 
Än så länge är det inga problem med medicinerna! Fan va skönt om jag lyckas med detta o når mitt mål! Fast mitt svåraste mål är nog ändå att lyssna på vad JAG tycker o inte bry mej med vad jag TROR familjen tycker! Men det ska oxå gå!!! 

Igårkväll var det lite mys med filmer o besök! Mycke prat blev det oxå, skönt med folk man kan prata med utan att behöva tänka på vad man säger! 

Ha't bra sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0