Ofavorit i repris!

Så var det dags igen,,,,,, feber o förkyld! Gaaaanska trött på skiten nu! Men det är bara att bita ihop! Fast nu provar jag chefens mirakeltips Probifrisk o kryper ner under täcket! 
Ringde vårdcentralen i annat ärende o fick tid 23 nov, passade på att fråga ang att min förkylning inte ger med sej,,, Dom tyckte inte det var nåt, det är ju "bara" 4:e veckan jag e kass! I såna här tider får man räkna med det! Jaja, det var ju snällt att dom inte gav mej en tid till det oxå! För att betala 160:- för det svaret är jag inte så road av! 
O när jag nu ändå gnäller så måste jag ju bara berätta om min totala förvirring! Jag körde iväg o handlade innan o glömde köpa skithuspapper, så ikväll innan Maxi skulle stänga körde jag dit igen o jodå jag betalar o går ut UTAN skithuspapper 😁👿😡 Men som tur va kom jag på det på parkeringen så det var bara att gå in igen!

Sov sött 💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0