Söndag = tråkdag

Alltså denna förbannade avgrundsförkylning har precis passerat vecka 3!!!! Undra om den tänker försvinna innan jul typ!? Jaja jag kan ju jobba trots allt, värre är det med träningen....... Men lite multivitaminer kan ju bara göra susen o dom började jag med i fredags så snaaaaaart är jag nog träningsbar igen! 

Imorgon kl 8 ska jag ringa min andra doktor o hoppas han har tid med mej, o tycker som jag o min andra läkare!!! Sen kan han ju få kolla lite blodvärde o så eftersom förkylningen är så efterhängsen! 
Jag har semester imon så efter samtal ska jag hänga med Marie o Birgitta o deras hundar till Äspehöjden! Det var en plats som både Joppe o Mex älskade att springa på! 

Synd att kl bara är 18.44 för jag skulle kunna tänka mej att gå o lägga mej nu! Här händer nog inget mer idag! Har ju pratat med både pappa o Marie! Två mer idag än igår! 👍🏻

Ha't bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0