Terror grad 4 = katastrof i mitt huvud!

Ja så är det! Jag som är rädd för så mycke annat mår ju inte bättre av att dom höjer till grad fyra! Samtidigt säger dom att vi inte ska vara rädda MEN vaksamma!!!! 
Jaha, jag är överdrivet vaksam normalt sett, så vad ska jag göra nu då? Jag VET att jag ska fortsätta precis som vanligt men det går inte! Det finns potentiella terrorister över allt o ni kan tro att JAG ser dom allihopa! Tror Säpo ska vara överlyckliga att jag fortfarande har nån form av vett i huvudet, annars hade jag väl ringt dom från morgon till kväll med allt jag ser! 
Jag försöker skona min omgivning från min skräck, men Marie känner ungefär som jag så ni kan ju förstå hur vi förstorar upp allt (eller inte) när vi snackar!  Sen är det ju faktisk i ärlighetens namn inte konstigt att jag reagerar som jag gör, jag har ju trots allt Post Traumatiskt Stress Syndrom! Så det är väl inte så konstigt att rädslan blir "lite" överdriven. 
Jaja nu laddar jag inför lördagen då mina prinsessor ska komma o sova hos mej! 

Ha d gott o glöm för fan inte vara vaksamma! 😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0