Läääänge sen sist!

Jaha, då sitter man o bloggar igen! Den största anledningen till detta är att jag idag har bestämt mej för att sluta med min medicin! O då kan det vara bra att kunna gå tillbaka o kolla mående osv!
Medicinen jag ska lägga är Sertralin som jag ätit i måååånga år o innan dess åt jag paroxetin, som e samma skit! 
Det är ju dock inte första gången som jag lägger dom..... Men denna gången SKA jag lyckas! Att leva som jag gör nu i mitt-emellan-mående är inhet jag nånsin har velat! Jag är en känslomänniska o vill kunna både skratta o gråta! Det jag möjligtvis gör nu med hjärtat är gråter! O det är ju iofs bra, men jag MÅSTE få känna glädje oxå! Det är så länge sen! 
Mina älskade barnbarn ger mej glädje när vi är tillsammans, men jag vill vara glad i hjärtat även om dom inte är med!  Är det för mycket begärt? Det tycker inte jag! 
Så vi får väl se hur mitt lilla projekt går! Ska t den doktorn snart o får väl höra vad han tycker! 
O jag har fått för mej att min trötthet ligger mycket i dom pillerna, innan var jag fan inte stilla en sekund ALLTID nåt på g, nu kan jag ligga på soffan en hel helg o inte göra ett skit! Vilket jävla kul liv va? Nää imorgon börjar nedtrappningen, ja, jag ska göra det så sakta jag kan! 

Sen har jag en jävla förkylning oxå (lika bra att gnälla om det oxå när jag ändå är igång) så nån träning har det inte blivit på hela veckan! Så nu hoppas jag på att vara frisk nog till söndagens träning! 

Ha't bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0