Önskar livet vore en bergodalbana

Ja det gör jag faktiskt! För just nu är det bara en dalbana! Lite berg att beträda hade varit helt ok faktiskt! 
Utsättningen av min medicin är nu godkänd av min läkare! Dock gillade han inte mitt tidsupplägg! Enl mitt upplägg hade jag varit medicinfri på 4 veckor! Nu ligger det på ca 3-4  månader istället! O det är väl lika bra att lyda! 😵😜 O så fick jag lite ny medicin, suck! Men den är bara tillfällig,,,,, hoppas jag! Kommit till lite andra beslut som kan påverka mitt mående åt rätt håll! Vilket min läkare oxå trodde på! Så vi får väl se vad som händer! 
Idag är det lördag o jag har inte gjort ett skit!!!! Inte pratat med någon! Ja, det är ju lite så mina helger ser ut om jag inte har mina prinsessor! 
Tror jag går o lägger mej istället för att bara sitta här o glo! 

Sov gott 💤💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0