Dessa helger

Snart är det slut på dessa helger! Bara trettonhelgen kvar! Iofs skönt jobba några dagar o sen fri några men så funkar det ju inte i längden tyvärr! 
Julen var bra, mina prinsessor var verkligen på sprudlande humör som alltid! 
Nyår tillbringade jag i min soffa! Tja roligare än så var det inte faktiskt, o där har jag stannat sen dess! Helgerna kommer med ett visst mått av ångest tyvärr! Fast uttrappningen av medicinen fortgår enl planen! Viss del av ångest får jag nog leva med, men det är jag ju van vid så det ska nog gå det oxå även utan medicin! Visst det kommer nog att bli jobbigare utan medicin men kanske ändå lättare att leva med om jag får känna lite toppar igen! 

Har börjat kolla efter valp 😀 Då kommer jag ju ut iallafall, just nu är det svårt att motivera mej att göra något över huvud taget! Men med hund vet jag att kommer ut varje dag o tränar osv. Ska bli kul att börja valla igen när valp är hittad, köpt o lite äldre! Längtar! 

Nu ska jag minsann återgå till min kära soffa! 
Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0