Lite sugen blev jag allt......

Ja, lite sugen på att skriva igen blev jag när Lina satte igång sitt bloggande igen..... Så då får väl även jag dra igång lite. Lina hade en bra poäng där med sitt bloggande, minnet är inte det bästa så detta blir ju lixom en liten offentlig dagbok. 
Ja här har ju hänt en hel del sen jag bloggade sist. Ronja min lilla Loppa har ju växt och är nu 1 år gammal. Helt underbart att vara farmor till denna lilla tös.
Mex blev sjuk i somras. Borelia!!! Jävla fästingar alltså! Så det blev att åka till vet, o får en massa penicillin. Men nu är han pigg o gla igen! Tack o lov.
Som vanligt kommer det nog mest att bli foton i bloggen. Det blir ju lite bilder på Ronja... ;) 
Nu är de dax att knoppa in, ska ju busa med Ronja imon!
 
Ronja o kusin Pella kramas på Ronjas 1-års kalas
 
Finaste
 
Min fine gosse o hans fina tös 
 
Polarna i livet 
 
Nähä du, nu drar vi Mex
 
Igår var vi ett gäng som åkte till Rock'n Rollklubben o lyssnade på The Valottes o The Razorblades
 
O så avslutar jag med en IDOL-bild på Lina o Tutti
 

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Klart Lina har rätt, jättekul att du börjat blogga igen, man ser bilderna mycket bättre här också. Vilka bilder!!!!!! Kan tro du har en följare här, glöm inte dela på FB när du skrivit nytt.
Kram så ses vi ikväll
Marie

2013-10-07 @ 06:20:30
Postat av: Lina

Va kul:) pusss

2013-10-07 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0