Vågar knappt

Skriva det, men jag känner mej faktiskt lite bättre! Hoppas verkligen att det vänt nu, denna förkylning var fan i mej en redig " man-cold".
Men än ska jag inte ropa hej, stannar kvar nerbäddad nån dag till, o tar det säkra före det osäkra! Inga fler bakslag tack! 
Min medicinutsättning går superbra! Nästan för bra! Vill ju trappa ner fortare nu när det går så bra! 
MEN min läkares ord får gälla, han är ju dock bäst på det där! Får se det som att det är större chans att lyckas i det långa loppet om jag gör som han tycker! 

På lördag kommer äntligen Manne hem från Turkiet! Hon har varit där sedan vi åkte dit i maj....... ok, två veckor i augusti var hon hemma. Ska bli skönt att ha henne hemma igen! 

Ikväll ska jag minsann bege mej på utfärd!!! Jag ska till Kvantum o handla! Wiiiihooooo, se nåt annat än väggarna här hemma iallafall en liiiiiten stund! 

SeeYa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0